Mun säälittävyydelläni ei ole mitään rajoja. Kyyläsin juuri ikkunan alle parkkeerannutta remppamiestä, tai no ei se varsinainen remppamies ollut, vaan kaihdinliikkeen asentaja. No kuitenkin sexyt työvaatteet sillä oli yllänsä; mustat reisitaskuhousut (olen heikkona reisitaskuhousuihin) ja kiva pikkuhihainen t-paita, joka paljasti hyvinmuodostuneet, ruskettuneet käsivarret ja pullistelevat verisuonet.. Ahhhh! Mä olen heikkona niihinkin...

Mun unirytmi on sekaisin. Nukun päivät ja valvon yöt. Mulla ei oo elämää. Tätä se on työttömän elämä. Mutta se muuttuu tänään. Otan itseäni niskasta kiinni ja hankin elämäni takaisin. Menin laittamaan toissayönä seuranhakuilmoituksen, kuvallisen sellaisen, ja postilaatikko on täynnä.

Menen hetkeksi haaveilemaan siitä asentajamiehestä ja sitten kun herään muutaman tunnin kuluttua virkeänä ja tehokkaana niin vastaan jokaiselle miehelle, joka vaikuttaa vähänkään potentiaaliselta Herra Maagiselta.

Kyllä se siitä taas..